تقدیر از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر ‌به‌عنوان دستگاه برتر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از تقدیر از اداره‌کل متبوع به‌عنوان دستگاه برتر در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ در مراسمی که با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار و دیگر مدیران ارشد استانی در بندر گناوه برگزار شده بود از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به‌عنوان دستگاه برتر تقدیر شد.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در این رابطه گفت: اداره‌کل متبوع در راستای جذب اعتبارات رشد چشمگیری داشته که همین موضوع سبب شد اقدامات زیرساختی ارزشمندی را در ۳ حوزه تخصصی انجام داده و به بهره‌برداری برسانیم.

او ادامه داد: بدون تردید اگر لطف خداوند، حمایت وزارت متبوع، همت سرمایه‌گذاران و پیمانکاران و همیاری همکاران ساعی مجموعه نبود این مهم رقم نمی‌خورد و امید داریم در آینده با تلاش بیشتر کاستی‌ها را مرتفع کنیم.

سجادی‌منش در پایان بیان کرد: در سال گذشته ۳۵ کارگاه عمرانی فعال داشتیم که برخی به اتمام رسیده و بعضی مشغول به فعالیت است و در همین راستا می‌توان به سامان‌دهی گذر فدک، مرمت و احیا موزه شهید رییسعلی دلواری، کاروانسرای مشیرالملک برازجان، کاروانسرای دالکی، پل مشیر، کتابخانه مصلحیان، امامزاده عبدالهمیمن، گورستان انگلیسی‌ها و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071300980
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha